مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-25پزشكي

کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای غیرمجاز  سلامت محور در ارسنجان


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کشف و توقیف بیش از 2 میلیارد ریال انواع دارو و کالاهای سلامت محور غیرمجاز و قاچاق در بازرسی از شهر ارسنجان خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کشف و توقیف بیش از 2 میلیارد ریال انواع دارو و کالاهای سلامت محور غیرمجاز و قاچاق در بازرسی از شهر ارسنجان خبر داد.

محمدجواد راعی امروز، 4 آذرماه با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، از اهمیت ویژه ای در ارتقای سلامت مردم برخوردار است، گفت: در بازرسی مشترک و سر زده کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و کارشناسان غذا و دارو و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان ارسنجان، فعالیت عطاری ها و صنوف آرایشی و بهداشتی این شهرستان پایش و بررسی شد.

وی اضافه کرد: در این بازرسی، نزدیک به هزار و 300 قلم کالای غیرمجاز به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال شامل داروهای چاقی و لاغری غیرمجاز، سقط جنین، انواع مکمل های ورزشی و داروهای جنسی قاچاق و غیرمجاز کشف و جمع آوری شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارسنجان نیز با هشدار نسبت به برخورد قانونی با تهدیدکنندگان سلامت مردم، از کشف مقداری داروی سقط جنین در این بازدیدها خبر داد و اضافه کرد: بر اساس مصوبات ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای غیرمجاز  سلامت محور در ارسنجان

کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای غیرمجاز  سلامت محور در ارسنجان